tiistai 30. elokuuta 2016

Huh-huh, kuukkeli sekoilee

Kun äsken yritin päästä blogiini, niin salasana ei kelvannut. Tarkistuskysymykset tuli jollain fxyzprkh-kielellä. S-postiini sain tarkistuskoodeja, jotka ei kelvanneet. Lopulta sain uuden salasana ja pääsin sillä blogiin, MUTTA VÄÄRÄÄN BLOGIIN eli jonku toisen ihmisen blogiin Nyt tämä toinen ei tietenkään pääse omaan blogiinsa kun minä olen vaihtanut sen salasanan.

Useamman yrityksen jälkeen lopulta omaan blogiini kelpasi se vanha salasana. Jos kuukkeli rupeaa enempi sekoileen noiden salasanojen ym kanssa, niin lopetan kaiken mahdollisen yhteistyön sen kanssa. Eilenkin tuli jokin tiedotus, jonka mukaan olisi pitänyt hyväksyä jotain ehtoja. Olisi siinä voinut tarkistaa, mitä tietoja kuukkeli antaa eteenpäin, mutta jäin vielä pohtimaan kannattaako jatkaa, vai yritänkö pärjätä ilman.

Kuukkelihan on jo pitkään yrittänyt saada käyttämään samaa salasanaa kaikissa mahdollisissa paikoissa. Onneksi minulla on eri salasanoja eri sivuille, vaikka on vähän hankalaa muistaa useita tunnuksia ja salasanoja.

Onko muilla ollut harmia noiden g-postien ja salasanojen kanssa.

4 kommenttia:

  1. Hih, melkein onnellinen täällä, tuon salasana sotkusi kanssa. Melkein kerran viikossa olen taistellut, unohtuneen tai väärän s- kanssa. Yhdet käyttöoikeudet teettävät ko ylläpitäjillekin harmaita hiuksia, pääsen sivuille kirjoittamaan ja tallentaan, mutta sitten herjataan, sinulla ei ole käyttöoikeutta. Eli tämä sähköinen toiminta on minulle allergista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, että en olekaan ainoa tapaus.
      Minä tykkäisin kun kaikki toimisi häiriöittä. En vaatisi mitään hienouksia, mutta näyttää tulevan koko ajan uutta niin, ettei mukana pysy.

      Poista
  2. Mulla ei oo ollu mitään vaikeuksia eikä kysymyksiäkään oo ollut. Semmonen ilmoitus on tullut, että MIcrosoftin sopimustekstiin on tullu muutoksia. MUtta sehän ei mihinkään mitään vaikuttanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin tuli joskus aikaisemmin ilmoitus, että on tullut muutoksia, mutta nyt tuli tuollainen sählinki.

      Poista