torstai 22. tammikuuta 2015

Sukat 5-2015

Fabelin print-langasta tein sukat, koko noin 38, langanmenekki 38 grammaa, puikot 2,5 bambut, silmukoita 4x11.

Kerällä lanka näytti siltä, että mitään raidoitusta ei muodostu, mutta neulottaessa tulikin kivasti raitaa. Tykkään tästä väristä kovasti, mutta koska sukat on hiukan naftit minulle, niin pitänee tehdä itselle hiukan isommat. Raidoitus kyllä sitten asettaa haasteita koska raitojen kierto on aika pitkä ja voi olla, että jäljellä oleva yksi kerä ei riitäkään. On se kumma kun lankaa on vaikka kuinka, mutta aina tulee tarvetta osaa lisää.

8 kommenttia:

  1. Voi miten kauniit sukat. On ihan erilainen väri ja raidoituskin.
    Olen huomannut saman, että kummasti vaan lankaa pakkaa kaupasta tulemaan mukaan kotiin. Ja vaikkei yhtään tarvitsisi ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kiva kokeilla eri lankoja ja erilaisia värejä. Usein tulee ihan kivoja raidoituksia.

      Poista
  2. Olen Leenamummun kanssa aivan samaa mieltä noista sukista, kiva erilainen väri ja raidoitus hyvä.

    VastaaPoista
  3. Ei päästä mua entiselle tililleni taas kerran eli olen nyt merppa68

    T: merja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, jopas. Mutta uusi blogi ehkä toimii sitten.

      Poista
    2. Tuo Merppa on muuten yhden setäni minusta käyttämä nimi, joten sikäli se oli luonnollinen valinta.

      Poista
    3. Merppa on ihan kiva nimi

      Poista